det rullar på...

minst sagt... idag på förmiddagen hade jag ett missat samtal från ett norskt nummer och ett meddelande i röstbrevlådan. Ringde röstbrevlådan, ringde Isa, ringde norge. Det var Heidi som ville att jag skulle komma på ännu en intervju och även boka in en förberedande telefonintervju. Imorgon är jag ledig från jobbet så då ska hon ringa :)

Hur bra kan det gå? Jag har sökt två jobb och båda har visat intresse. Det kan inte gå bättre helt enkelt. Nu är det bara hoppas på fortsatt tur, att de gillar mig och att vi får tag i något boende.



Jag saknar mitt röda hår... tror jag. Vad tycker ni, rött eller brunt?


eller


Min ögonfärg ser ju minst sagt annorlunda ut på de här två bilderna, men det kan ju vara ljuset som gör det.

Kommentarer
Postat av: Erica

Båda är fint, men jag tycker ju om rött ;)

2009-11-15 @ 00:18:54
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: matilda

jag gillar det röda massor!

2009-11-16 @ 14:16:07
URL: http://periasoperoas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0