24 november

En månad kvar till julafton och jag tänker "jaha, och?" Det är typ så jag känner, visst maten är skitgod och det är mysigt och kul med klappar. Men liiiite överskattat är det allt, speciellt när vissa inte ens kan vänta med julpyntet till första advent.


Imorgon är jag ledig då ska jag till stan med Lisa :)

Och ni... alla mina älskade vädurar!! Vi har en asbra tid framför oss enligt VR's horoskop.

  • kärlek&sex - full pott!
  • kul&nöjen- full pott!
  • tur&pengar - full pott!
Helgen måste ju helt enkelt bli skiiiitbra!!! :D

(För er som inte vet så är jag, Lina, Lisa, Cicci & Carro vädurar allihopa!)


Kommentarer
Postat av: C

Tummen upp för horoskopet! :) Jag vet inte riktigt hur jag känner inför helgen, vilket jag tror du förstår.. Men vi får diskutera det, right? Love!

2009-11-25 @ 08:00:10
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: cicci

Ojjoooj det kan ju inte bli bättre!! :D

2009-11-25 @ 11:10:42
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0