S som i?

Simon tyckte att det var dags för en uppdatering så det är väl bäst att jag gör som han säger ;)

Jag lever i ett S just nu, S som i många saker men främst STRESS! Det är jobb & skola.. 5 prov & ett arbete ska vara gjorda innan den 29 maj. Då vill jag tillägga att jag inte ligger efter nånting! Vi ska inte tala om mitt livs viktigaste prov som ska göras nästa vecka...bläää! Sen får vi faktikst inte glömma att jag driver ett eget företag så det är bokföring, fakturor, moms och annat skit man ska göra...

Idag har det varit skola hela dagen, sen jobbet mellan 15-18.30.. nu är det pluggpluggplugg. Måste göra klart några naturkunskapsfrågor tills imorgon, det innebär att jag inte hinner plugga någon matte idag som jag har prov i på fredag morgon. Imorgon ska jag till skolan vid 9 och gå igenom de där frågorna, sen jobba hela dagen till kl 17 då jag ska åka till Norrköping för att gå på en löshårskurs som börjar kl 19. Samtidigt börjar våran klassträff på frisörskolan.. som jag troligtvis inte kommer hinna vara med på... Jag kommer vara hemma tidigast 23.30..Sen är det fredagmorgon och dags för matteprov som jag inte kommer hinna plugga till. Efter matteprovet är det jobb hela dagen, efter jobbet åker jag direkt till Söderköping för lite tjejmiddag med mer.... 

Trots allt detta är mitt största bekymmer att jag har världens utväxt!!! Så på lördag hoppas jag att jag ska få lite färg i håret :)

Men som sagt, S var det.. S som i;
  • Stress
  • Skola
  • SOMMAR
  • Sunny Beach
  • Sol
  • Sötnos
  • Svennebanan
  • S * * * * *

Måste bara tillägga att jag hade världens jävla bästa valborg!!!! Det var lite förfest här hos mig, sen blev det nya "Melkersson", där Bruno & Gutte spelade. Det var sjuuukt mycket folk! När det stängde klockan ett drog vi över gatan & in på D-sson där det var karaoke. Simon & jag trodde vi var skitbra och drog sista låten ;) Hahaha. Sen blev det efterfest hos Anton.. i typ hmm en kvart? Aja, bra musik  var det iaf!

På lördagen låg vi på sandvikebergen hela dagen, vilket resulterade i att jag blev kräftan på kvällen! På kvällen blev det grillfest med ett gäng grabbar i Söderköping. Det var trevligt men bilresan hem var nog roligast. "Har ni roooligt på D-sson?"

Aja, nu ska jag skriva om proteinsyntesen...men jag lever så att ni vet. Och det känns! TJAAO

Kommentarer
Postat av: C

Förra helgen var riktigt klockren när man tänker efter, SÅÅ KUL!!! :) Men frågan är hur du har det med tidsuppfattningen??? Vi var hos Anton MINST en timma.. :D haha!! jag säger bara S som i: Sorgan och Sasse i sommar :D:D

2009-05-08 @ 15:19:38
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0