Löshårskväll

Nu är jag hemma från löshårskvällen i Norrköping. Kunde åka med Malin hem som hade varit på våran klassåterträff, jag slapp alltså komma hem 23.30. Tack Malin :) Löshårsgrejen var väldigt bra & inspirerande, jag blev sugen på att själv ha löshår. Va typ 3 år sen jag hade det.... men näääe jag ska inte skaffa det för då vill man bara ha det hela tiden.Men jag tycker att ni ska skaffa för jag blev sugen på att göra det på andra ; ) Föresten... löshår, vilket jävla fult ord! Extensions låter bättre.

Nu ska jag läsa gratistidningar som jag får till mitt företag, idag fick jag tidningen glamour :) Imorgon blir det matteprov 8.10. Önska mig lycka till då jag inte har haft tid att plugga ordentligt.

God Natt

Kommentarer
Postat av: emma

hoppas provet gick bra! :) <3

2009-05-08 @ 10:32:25
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0