Långhelg

Nu är den här långhelgen slut, och det känns som jag har hunnit göra väldigt mycket men ändå inte. Jag har i alla fall inte gjort det jag borde göra...

I fredags hade jag tänkt att jag skulle städa mitt rum & plugga. Rummet kom halvvägs men naturkunskapsboken slog jag inte ens upp. Istället ägnades dagen åt telefonen, det var sms hit & samtal dit. Det som bidrog mest till alla telefonsamtal och sms var kvällen. Skulle vi festa, eller skulle vi inte festa alls? Skulle vi gå ut i viken, stan eller på privatfest i Jursla? Det andra som bidrog till telefonsamtal & sms var att Jennica hörde av sig och frågade om jag hade någon vågfönsmodell åt henne då hon ville göra omprov i Västerås på Söndagen (idag alltså). Jag hörde av mig till Simon och Jennicas gesäll var räddad! Hon klarade alltså provet idag :D

Tillbaka till fredagen, det blev tillslut melkes och zackarias. Och kvällen blev helt ok :) Vi började med en litenliten förfest hos Cicci som innehöll allt från pyramiden, 90-talshits, sprutande av dricka & massa skratt!

Bilder från kvällen;



Världens bästa Sandberg kom hem från Vimmerby och överraskade oss! KUL!



Lisa var också där :)



Och självklart Jag & Cicci : )



& läsksprutarn Carro :D



Pyramid &
Zackarias på melkes









Igår tog Simon & jag bussen till stan vid 9.30 för vidare färd mot finspång och Jennicas salong! Konstigt nog mådde vi jättebra efter fredagens festande. När jag kom hem därifrån blev det plugg & senare älgsafari. Kändes inte som en lördagkväll direkt, men det gjorde absolut ingenting. Idag tog Simon & jag bilen till stan vid 06.15 imorse för att möta upp Jennica & hennes föräldrar för vidare färd mot Västerås där Jennica alltså skulle blåsa vågor på Simon!
Självklart klarade hon det, så nu väntar jag på nästa helg då vi antagligen ska fira våra gesällbrev :D

Vi åkte bil i flera timmar fram och tillbaka för att vara i Västerås i ungefär 45 min :P Men det vare värt! Fick ju höra dialekten som påminde mig om dessa roliga grabbar;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska flytta in en kille brevid mitt rum som kommer från just, Västerås. Du får komma hit och höra dialekten här nere också ;D hah

2009-05-25 @ 17:37:59
Postat av: simp

visste inte ni att sampan skulle komma hem alltså? det visste jag ;)

2009-05-25 @ 23:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0