Lång dag

Idag har det varit en lång dag, började jobba kl 9 imorse & kom hem för en timme sen. Jag är trött! Nu ska vi åka på safari sen ska jag sova. Imorgon är en ny dag som även den kommer bli lång, när det gäller jobb & skola. Men sen är det heeelg! :D

På tal om något helt annat, ska ni rösta på det här eu-valet eller vad det är? Jag fattar inte ens vad man ska rösta på, men jag vill ju rösta eftersom det är första gången jag ens får rösta ;) Ska prata med mamma & pappa nu och hoppas på att dem kan göra mig lite klokare.

En sak till, vi har en plats kvar i våran bil till ullared på torsdag om någon vill hänga med!

Kommentarer
Postat av: s

klart du ska rösta. man kan ju alltid rösta blankt om man inte vet liksom!

2009-05-19 @ 22:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0