haha fan då

Självklart blir det melkes ikväll... vad annars liksom? Näe så självklart är det faktikst inte. Nyss hade jag verkligen ingen lust och egentligen vet jag inte om jag har det nu heller. Men som alltid när det gäller festkvällar så faller man för grupptrycket. Fast idag fanns det knappt något grupptryck men...vafan... jag föll ändå...

Nu sitter jag vid köksbordet och väntar på maten. Har precis målat naglarna och nu väntar det vanliga problemet; vad man ska ha på sig...skitsvårt speciellt när det är sånt här väder!

Anton & Co ska ju spela med deras band Zackarias på melkes ikväll... kul men ändå inte, för jag kan inte en enda låt :P

Här kan ni i alla fall kolla in deras video.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0