Fågel, fisk eller mittemellan?

Min mobil är borta!!! Så om ni har försökt nått mig så vet ni varför jag inte svarat. Jag hoppas att den är på jobbet, ska strax ner till Melkes och käka med familjen så då ska jag passa på att leta efter mobilen på jobbet. Vad händer annars idag?

Jag var på jobbet en stund på förmiddagen, sen blev det lite fika med min moster & efter det plugg. Nu ska vi som sagt ner till melkes och äta lite gott.

Föresten, nu har jag verkligen rött hår! :) Jag gillar det jättemycket.... medans andra inte gör det ;) Har tyvärr ingen bra bild på hur det ser ut..men fint är det!

Kommentarer
Postat av: emma

åååh de vill jag seee :D hoppas du hittar din mobil! :/ <3

2009-05-10 @ 15:25:28
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0