Att vilja eller inte vilja

Ibland får man höra saker som man helst inte skulle vilja veta. Ni vet; det man inte vet lider man inte av?
De senaste dagarna har varit lite så. Inget allvarligt, men har man inga andra problem så skaffar man sig.

Men de har varit tvärt om också, jag har fått höra något som gjorde mig väldigt glad! :)

Imorgon är jag ledig från både jobb & skola, första gången sen i julas tror jag. På en vanlig vardag alltså. Ska bli jätteskönt, men jag måste plugga järnet. Har gjort klart alla prov nu i både matten och naturkunskapen. Nu ska jag bara skrive ett skitstort arbete om cellen och människokroppen. FYFAN säger jag bara! Jag har verkligen ingen lust eller ork till det. Men det är väl bara att ta tag i skiten så att man blir av med det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0