Tisdag

Idag är jag ledig, men har varit en sväng i skolan nu på morgonen och skrivit labraport med Jenny & Jimmy. Under tiden vi var där fick Jimmy besked om att han fått jobb i Stockholm så nu ska han flytta dit. Avundsjuk? - Om jag är!!

Idag står plugg, matlagning, betala fakturor och vattengympa på schemat. Men först av allt ska jag följa med Lina och panta ;) hah

Varför skulle det snöa igår..onödigt gud! Idag skiner ju solen och det känns som vår igen. Mars är väl en vårmånad, eller? Imorgon är det i alla fall precis en månad kvar till min födelsedag och då ska det vara vår!!

Idag är jag på bra humör känner jag :) Är det solen? Är det att jag är ledig? Att jag gick upp tidigt och känner att jag har hela dagen framför mig? Eller är det att jag kanske kanske kanske kan skymta ett litet ljus i min mörka tunnel? ;)

Nu måste jag gå och släppa ut min babyboy innan han jamar sönder sig.  Bye

Kommentarer
Postat av: C

Jag sa det senast igår att på min födelsedag SKA det vara vår, men din med såklart! :)

2009-03-03 @ 16:03:44
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0