Tidsfördriv

Förr pigg för att sova & inget vettigt att skriva..

Du heter: Isabelle

Smeknamn: Bella

Låt som när du är ledsen sörjer till: Anathema - Are you there

Beroende av:
Handkräm

Vem behöver du mest just nu:
Mamma & Pappa.

Vad tror folk om dig?
Jag har ju hört en hel del gånger att folk tycker att jag ger bitchblickar :P
Stämmer det? Nja, jag gör det inte medvetet i alla fall.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Hej:) Tänkte bara säga god natt :) puss

Var bor du?
I Valdemarsvik
Trivs du där: Inte just nu
Sprit, cider, vin eller öl:
Helst vin eller sprit :P
Brukar du bli för full: Det händer, men jag kan alltid ta hand om mig själv.
Har du haft sex idag:
Nej
Nästa mål i ditt liv: Att flytta
Vem ringde du senast? Anna
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Vi hörs, hej då
Brukar du komma i tid: Ja, förutom till skolan. Det är farligt att ha för nära till skolan, kommer alltid 1 minut sent.
När mår du bra: När jag skrattar med mina vänner.
Vad saknar du: Kärlek
Hade du en bra kväll igår: Den var varken bra eller dålig.
Favorit dryck på morgonen: Juice, Te eller Oboy
Rakar du benen: Ja
Är du blyg?  Ibland, men oftast inte.
Sysslar du med någon idrott: Nej

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Räknas en papperskorg på Arlanda?
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kissa, ha sex och prata killsnack :P
Är du nöjd med ditt liv: Jag är nöjd med det som har varit, men som det ser ut just nu så är jag inte nöjd med allt.
Är du bortskämd: Lite
Vad är det värsta du vet? Killar, MEN det är också det bästa ; )
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Det är väldigt olika
Vad behöver du just nu? Hudlotion, min hud skriker efter det!

Vad är det finaste du fått? Kärlek & alla resor runt om i världen som jag fått av M&P.
En speciell dag du minns: 5 juni 2008, studenten.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Det beror nog på situationen. Vad/vem det handlar om.
Är det okej att gråta:  JA! jag gör det ofta.
När grät du senast: Förra veckan nån gång
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Flytta!
Bär du glasögon eller linser:  Jag är blind utan mina linser så de har jag varje dag. Glasögon ibland.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Om jag inte har någon tid att passa så blir det nog runt 12.
Har du piercing: Mjo
Vill du gifta dig: Jag tror inte det. Men man ska aldrig säga aldrig!
Är du bra på att laga mat: Ja
Är du flygrädd: Nej
Hur vig är du: Jag är inte vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vad äter du helst när du ser på film: Godis, chips & dip eller popcorn
Har du tandläkarskräck: HAHA nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Morgon
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: Senaste veckan varje dag, innan det på tok för sällan. Om inte promenaderna till & från jobbet räknas ; )
Senaste låt du hörde: Håkan Hellström - En vän med bil. Har haft låten på hjärnan heeela dan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0