Stressstressstressss

STRESSS!   Kl är över 9 och jag har inte börjat packa, jag har prov i naturkunskap på måndag & jag är inte klar med allt än. Har ingen lust att ta med allt till stockholm över helgen. Jag ligger efter i matten också för den delen...

Imorgon är det skola 8.10, efter det direkt till salongen och färga håret, sen tillbaka till skolan och ha en lektion...blir tvungen att gå tidigare från skolan för att hinna med bussen. Mamma får hämta mig vid skolan och skjutsa till bussen så jag slipper ta med alla böcker till sthlm,,,,,  imorgon kl 13.10 när jag sitter på bussen då kan jag förhoppningsvis pusta ut. Fast jag tror inte jag kommer känna mig lugn för det, jag kommer tänka på det där jävla provet som jag har på måndag!!! Tror jag har drabbats av stress, påriktigt. Jag har fan pluggat minst 3 timmar idag, men det tar sån jääävla tid.  Man blir aldrig färdig... visst jag har valt det själv men inte visste jag att det skulle bli såhär jobbigt.


Ähh nu måste jag packa, men jag vet inte ens vad jag ska packa... Vill ha tygskor och vårjacka, men vad är det för väder i sthlm?

Ha en bra helg för det ska jag ha : )

Kommentarer
Postat av: cicci

huuhh stressa inte ihjäl dig :S :/



men ha en bra helg och roligt nu i stockholm :) är du värd efter all stress och slit!

puss<3

2009-03-26 @ 21:36:05
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anna

För det ska vi ha;)

2009-03-26 @ 22:13:57
URL: http://metrobloggen.se/AnnAHannA
Postat av: cicc

sv. jaa gör vi! tack blir lugnt och vila tror jag :) okej,bliir nog bra det..aa du vågar ;)

<3

2009-03-26 @ 22:30:39
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0