Sammanfattning

Kvällen igår var bra, men inte mer än så tycker jag. Det började med förfest i polishuset hos Oscar. Vi såg självklart på melodifestivalen & jag blev jättesur när den där jävla operalåten vann. Simon & jag sa innan att  vem som helst kunde få vinna men inte hon. Jag tycker verkligen att alla andra låtar är bra eller helt ok, men inte hennes! Efter melodifestivalen blev det dansbandskampen i högtalarna och spelet "15", mycket mer hann vi inte med för tiden bara rann iväg. Som tur var hade vi ju Sampan som var nykter och körde ner oss :) Och hem också för den delen! Det tackar vi för! :)

Väl nere på davidssons blev det mera dricka & dans. Helt ok ända tills slutet när dj'n började  köra sin jävla skitmusik. Typ hård jävla äcklig techno.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ. Då ville jag bara hem, som tur va ville även Sampan, Simon & Dani hem då så vi åkte.

Här kommer lite bilder från kvällen;



Oscar, Simon, Jennie & Sampan.

 

Sampan, Linus & Carro




Lisa fick lite för mycket bubblor :P



Lisa :)




Sampan & Cicci



Cicci & jag





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0