Nu är det vår! :D

Idag har våren kommit hit. Påriktigt. Imorse när jag gick till jobbet möttes jag nämligen av den här bilen som sopar bort gruset från gatorna. DÅ är det vår! Visst finns det lite snö kvar här & där, men eftersom det är 10 grader varmt såhär sent på kvällen så lär väl den också försvinna snart. Jag älskar våren!

Imorgon är det 1 april & då får man luras. Jag vill bli lurad! Det börjar också närma sig min 20-årsdag som inträffar på lördag. Det känns väl sådär.. jag vill inte bli gammal ;) Men jag längtar ritkigt mycket till fredag, hoppas på en toppenkväll!

God natt!

Kommentarer
Postat av: C

Haha, jag vill luuuras! :D men är skitdålig på att komma på ngt trovärdigt.. :P Snaaaart är det fredag! :D <3 Nisse skickade förresten.. ville att vi skulle komma, men jag sa hur många vi är så vi får se vad han säger då... :)

2009-04-01 @ 09:01:26
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0