God morgon

Blev inget ullis idag som ni märker. Utan det blir råplugg nu på förmiddagen (har prov på onsdag), sen vid 1 ska Felicia & jag åka in till stan. Jag ska till tandläkaren. Men vi ska också ta några rundor på stan och även sola lite . Ska också gå förbi Emma och hämta lite kläder som jag glömde i lördags.

Helgen då, det var frisörmässa i jönköping i lördags. Den var bra men under förväntan! Vi körde hemmåt och taggade för fest istället, eller rättare sagt jag tvekade hela vägen hem om jag skulle satsa på utgång eller om jag skulle åka hem. Bestämde mig tillslut för att gå ut. Då var det nästa beslut som skulle tas, skulle jag förfesta och gå ut med Anna & Hanna ( jag var ju med dem hos Anna i Söderköping) eller skulle jag förfesta med Carro, Sampan, Cicci, Lina, Emma osv...  Anna & Hanna skulle till Hugo och ev till Otten men eftersom det var 22 på otten så var det ju inte säkert att vi skulle komma in. Jag ville inte till Hugo, har aldrig roligt där längre. Jag kunde också välja att gå ut med de andra tjejerna till Palace, där hade vi inte heller åldern inne för kvällen men vi stod på listan så vi skulle komma in ändå :) Då till mitt problem jag ville helst förfesta med Anna & Hanna men jag ville till Palace med de andra tjejerna....

Som en räddare i nöden fick Anna ett sms från en kille som de träffade i Göteborg för några veckor sedan, han jobbar på melodifestivalen som just den här kvällen var i Norrköping. Han skrev "Vill du ha två biljetter till ikväll?" . Klart som fan man inte tackar nej till två biljetter, jag tyckte att Anna & Hanna skulle gå och mitt problem var löst. Jag hade bara ett val, att gå ut med mina tjejer :)  Klockan var 17.45 när smset anlände och insläppet till mellon var kl 19. Snacka om att Anna & Hanna blev stressade, vi satt och åt mat och var tvugna att ta bussen 18.20 för att hinna... men Hanna körde racern och åt, duschade, fixade håret och sminkade sig på en halvtimme. Rekord tror jag!
Måste tillägga en grej om mellon, var det inte klockrent att Ugglas gick vidare? :D  Det tycker jag i alla fall!

Vi tog bussen till stan och jag hoppade av hos Emma, där jag hade planerat att sova. Vi fixade oss och gick sedan mot Mia's nya lya där förfesten skulle hållas. På vägen plockade vi upp Jennica & Karin. Jättekul att träffa dem igen :) Sen rullade kvällen på, vi var inne på Palace vid 12, hade skitkul där hela kvällen. Sen var det dags för hemgång och Emma hade tydligen åkt hem tidigare utan att nån visste nåt :/ Jag hade ingen lust att ta mig ensam dit så på nåt vänster hamnade jag i kimpa K aKa Trobbe's bil tillsammans med Anna, Hanna & Sebbe. Det var jag  & dom kan man säga ;) Vi stannade hos Emma och plockade upp min packning och sen åkte vi vidare till Söderköping. Där jag sov jättegott hela natten på Annas soffa :)

Jag hade tänkt plugga på söndagen, men tack vare att lördagen innehöll mycket sprit & jäger så orkade jag helt enkelt inte. Därför är det turboplugg som gäller idag!

Tack alla för en bra helg! Nu är det ny vecka, nya möjligheter och nya bekymmer. & bara 27 dagar kvar tills jag blir 20  :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack själv! Tur att du bestämde dig att följa med, jag tyckte vi hade jätteroolig!! <3 Kmr speciellt ihåg när jag hittade er på dansgolvet och ni tydligen "letat efter" mig och du slänger dig runt halsen på mig och både pussar och kramar mig för att jag tydligen "varit borta" hahaha! Du är för sööt! :)

2009-03-09 @ 10:28:38
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Anna

jodu, racern vare:P taaaack för en riktigt bra helg(finns undantag:P) Snacket snarre. <3

2009-03-09 @ 15:38:17
URL: http://metrobloggen.se/AnnAHannA
Postat av: Cicci

tack själv :)

du tog nog ett bra beslut om kvällen :D

skit skoj var det juu!! det är nått speciellt med palace alltså :P

<3

2009-03-09 @ 18:16:53
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0