Bra kväll! :D

Gårdagen blev jättelyckad! Kidnappningen av Lina, förfesten, davidssons.. allt var bra! Nya dj'n på davidsson spelade kanonbra musik & det fick han höra också :) 

hahaaahhaha jag kan skratta här i min ensamhet när jag tänker på vissa saker som inträffade igår. Men så kommer vi till det här som Carro & jag diskuterade förut. HUR mycket kan man skriva i sin blogg egentligen? Man vill ju kunna skriva precis vad man tycker & tänker. Men kan man det? Vem läser? Blir någon ledsen eller arg om jag skriver si eller så... Jag har nog bestämt mig för att man kan skriva precis vad man vill. För det är min blogg och här ska man väl kunna skriva precis vad man vill... & framförallt jag har ju inte tvingat någon att läsa! Rätt eller fel?

Tillbaka till gårdagen då. Jag har hur mycket bilder som helst som jag inte ens kommer ihåg att jag tog. Men bilder är bra, de hjälper minnet en hel del! Det hände en hel del saker som var skitroliga men bara för det så kommer jag inte på något som jag kan sätta ord på just nu. Men jag skrattar fortfarande åt "om du..........så åker jag hem", t o m pappa tyckte det var skitkul! hah

Jag fick gå hem själv igår, har nog bara gjort det en gång förut & det var när jag vaknade med en lapp på nattduksbordet. Någon hade varit inne i mitt rum på natten utan att jag märkt något. Läskigt. I alla fall så var det tråkigt att gå hem själv, jag ville ha någon att prata med så att jag inte skulle vara rädd...JA jag är mörkrädd! Som tur var så fanns det ju någon som ville prata med mig :) Sen slutade kvällen ungefär såhär "snork snork i snorkeln" hahahaaa, i alla fall om man kollar mina sms.

Tack allihopa för en superbra kväll! Nu satsar vi på 3 april! :D





Vi får ju inte glömma våran sång "Hippp hurraaa för hon fyller 20 år idaaaa"

Kommentarer
Postat av: cicci

sv. jaaa tror det med :P men tror fan jag tog med min mobil några bilder som inte finns :S hhaha

åh vill se de där gruppfotona på oss :D

2009-03-22 @ 20:47:39
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0