Bra helg!

Kvällen/natten i finspång har verkligen varit superrolig! Vi åkte dit utan att ha en aning om hur kvällen skulle bli, men den blev verkligen toppen! När vi kom till Siri & Robban vid halv 8 var det ganska mycket folk där så det var bara att börja dricka med en gång, och drickan den gjorde verkligen sitt jobb :P  haha!  Ett antal timmare senare vare dags att bege sig till finspångs centrum för dubbeldans på hotellet! Det var skiiiitmycket folk, och kul. Tror jag ;) I alla fall tills Anna & jag blev trötta.



Idag har Anna och jag fortsatt med våra djupa samtal, mitt fortsatte även när jag kom hem med mamma & pappa. Då kom tårarna... Jag klarar inte av det här längre! Jag vet ju precis vad jag vill göra, så varför gör jag inte bara det?! Nu har jag fan varit på dåligt humör hela veckan och tänkt, grubblat och tömt ur mig allt med tårarna. Så nu ska jag ta tag i det här och göra något åt det! Det är liksom nu eller aldrig, för mig finns bara NU! Konsekvenserna känns inte allt för roliga, men vad tusan ska jag göra? Jag kan ju inte göra något för någon annans skull...




Kommentarer
Postat av: Anna

Inte för någon annans skull som sagt.. Bra Bella, stå på dig nu:) Det blir ju bra i slutändan. <3

2009-03-02 @ 09:59:24
URL: http://metrobloggen.se/AnnAHannA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0