10 dagar kvar

Idag har jag 10 dagar kvar som 19-åring... det känns varken roligt eller tråkigt.

Solen skiner & jag är ledig idag. Underbart! Men jag har bara hunnit med skola & bokföring.. inte jättekul men nödvändigt. Nu ska jag plocka undan lite här hemma & vänta på att Felicia kommer hem så jag slipper va ensam. Kvällen blir lugn för imorgon blir det jobb igen. Sen är det fredag, då är det först skola & hårfix, sen drar jag till huvudstaden :)


Hjälp mig! Jag vet inte om jag ska klippa av luggen igen? & om jag ska färga mer rött igen eller bara mörkbrunt eller bara utväxten och behålla färgen som den är nu på längderna. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: cicci

jag tycker du ska klippa lugg igen, det var fint :)

2009-03-25 @ 21:54:36
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0