1 månad kvar!!!!!

Idag har jag exakt 1 månad kvar som 19-åring. Det känns varken roligt eller tråkigt. Jag vill inte bli gammal, det är så mycket man vill göra och hinna med innan man ska stadga sig och ta tag i sitt liv påriktigt. Jag vet att det bara är 20 jag ska fylla men ändå.. åren går ju så fruktansvärt fort. Jag kan bli galen när jag tänker på sånt här...någon mer? eller är det jag som är knäpp?

Kollar på semestersvenskar nu och dem var på våran favvostrand som vi alltid är på, leam sing. (den som dom typ fick klättra ner för att komma till, för er som såg på programmet)

För den som bryr sig så har jag nu 10 korta naglar! Känns tomt.

Kommentarer
Postat av: cicci

samma här, det är inte du som är knäpp!



tittade också på semestersvenskar,tänkte faktiskt där har säkert bella varit :D såg skit härligt ut ju.

alla naglar borta nu?:( jag har alla kvar :O:)

2009-03-04 @ 21:11:50
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0