090321

Nu har jag precis varit hos Lina på 20-årslunch. Carro, jag & Sampan tog oss en promenad ut, men åkte bil med Cicci hem. Ikväll blir det d-sson där vi fortsätter firandet av Lina. Ska bli skoj och det verkar bli ritkigt mycket folk ikväll. KUL! :D Hoppas alla slår på stort också!!!

Idag har jag hunnit göra en annan rolig grej, jag hade min debut ute i trafiken. Och tro det eller ej, ni kan vara lugna. Det gick faktiskt bra! Jag körde "ända" från Bäckadal hem till parkeringen! Nu vill jag bara köra merameramera! Igår kväll var det Lisas röda faran som var i farten och det enda jag säger om det är att Ronny & Ragge kan ju slänga sig i väggen. haha

Ibland är man faktiskt glad att man bor på landet... för inte fan roar man sig med sånt här kul om man bor i en storstad? MENMENMEN, vill inte stanna i viken för det. Körkort & sen kör vi iväg, eller hur Carro?!

Nu ska jag snart hoppa in i duschen och börja fixa inför kvällen, seeees i dimman hörrni!

Kommentarer
Postat av: carro

Jag håller med!! Körkort, sen köör vi!! :D Ses sen och prata framtid? som skulle blivit av för flertalet helger sen, idag behöver jag det, jag är inte pepp till work. :(

2009-03-22 @ 11:46:46
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: lisa

hahaha, fy fan vad kul! :D riiivstart!

2009-03-22 @ 22:11:28
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0