090319

yeeeah, imorgon är det fredag! :D Veckorna bara springer iväg, vilket är både bra & dåligt om du frågar mig. Skönt att det är helg ofta ;) Men läskigt att dagarna, veckorna, månaderna och åren bara går.. alldeles för snabbt! På lördag är det Linas 20-årsdag, då hoppas jag att alla tar sig till d-sson på kvällen :) På lördag är det bara 2 veckor kvar till min 20-årsdag....jag vill inte inse att jag ska bli hela 20 år! Efter 20 tickar det ju bara iväg mot 30... läskigt?! Eller hur? Jag får väl glädja mig åt att jag i alla fall haft 20 underbara år, utan riktiga problem men med en hel del lyxproblem :P

Idag har jag jobbat hela dagen, kom hem strax innan 7. Då var det middag & promenad som stod på schemat. Nu har jag sett på tv och pratat med mamma. Är det någon mer som tycker att det är så sjuukt mkt bra på tv nu? Nästan alla dagar i veckan. Jag hinner inte se allt som jag skulle vilja se. Hinner inte ens se ifatt på svt play :P Nu måste jag duscha vilket innebär att jag missar på liv & död som jag gärna skulle vilja se.. men men lyxproblem det med antar jag. Imorgon är det skola 8.10 sen jobb till kl 6.

God Natt


Kommentarer
Postat av: Carolin

Lyxproblem! :D Jag minns när du tyckte att jag hade lyxproblem, jag säger bara Marcus och Morgan! haha! :D

2009-03-20 @ 11:36:01
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0