090318

Hallojsan! Jag är trött som tusan .. har haft fullt på jobbet hela dagen. Men ska inte klaga för det har ju faktiskt varit vackert väder idag. Så himla skönt imorse vid halv 9 när jag gick till jobbet, hade solen i ansiktet hela vägen :) Fast när jag skulle hem strax efter 7 så var det jättekallt och mörkt. Jag längtar till sommaren, allt är såååå mycket bättre då!



Det här är nog sommaren -92 skulle jag tippa på...



Sommaren-00 när jag hade långa ben och var typ ett huvud längre än Cicci ;) Det va tider det!

Kommentarer
Postat av: cicci

hahah herregud så himla småååå vi vaaar :P :P mm det var tider det!!<3

2009-03-18 @ 21:55:01
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, fin blogg du har! :) Jag skulle bara vilja informera dig om mina egen designade smycken som du hittar på www.superiorbyjfr.blogg.se, just nu kostar alla armband 99 kr/st! Vi ses på min blogg! / Superior by JFR

2009-03-18 @ 21:56:40
Postat av: Leonora - The Crazy one

Hoppas du haft en härlig dag :)

allt väl?

2009-03-18 @ 22:03:16
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0