090316

Idag har  jag jobbat tillsammans med Emma. Alltid lika roligt! :) Vi käkade lunch på lilla blå, lika gott som vanligt. Ca 1½ timme efter vi ätit klart och vi sitter och pratar på salongen om allt & inget så slänger Emma in "Salladen var ju god"...det kanske inte låter så roligt med det va skitkul då :P  Liksom som att hon hade tänkt säga det enda sen vi åt lunch, men inte fick fram det förns 1½ timme senare när vi egentligen pratade om nånting helt annat :P Det var i alla fall dagens skratt för oss! Liksom sååå  kul har vi här i viken...jag vill flytta!

Imorgon är min lediga dag den här veckan :) Får se vad jag hittar på då, förutom vattengympan på kvällen. Nu ser jag på spårlöst, sen blir det ballar av stål och efter det ska jag bjuda på ett linne på tradera som Felicia & jag vill ha. Älskar att man har en syster med samma kläd & sko storlek som en själv!  Fast det är inte bara bra..... ibland blir det sura miner när det man helst vill ha redan är upptaget.

Idag fick jag ett sms som gav mig ett stort leende! :) Älskar när man får något oväntat, man blir så glad! :)



Bjussar på en bild som jag snott från Lisa. Lördagens bilfärd ner till d-sson, Simon agerade hund & jag ser jätteliten ut :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0