Var är solen, stämningen & piggheten?

Det undrar jag. Igår på otten var det verkligen ingen studentstämning i alla fall. Nu ser jag fram mot torsdagen då jag ska kika på min systers skolavslutning, på Emmas utspring och på Isas studentmottagning : ) Hoppas på sol, den rätta stämningen och att jag är pigg! För idag är jag sjukt trött.

Åkte in till stan med Lina i fredags kväll för att sova hos Issa. Vi skulle upp 6 på lördagen för att fixa balfrilla. Vi hade planerat att lägga oss skapligt men kvällen slutade med att vi fick hämta en misshandlat Calle på akuten och efter det en massa snack med Issa, Bruno & Lina tills vi somnade vid halv 2.

På lördagen ringde klockan vid 6 som sagt, då började vi fixa Issas hår och faktiskt brunos också. Strax efter kl10 var vi i Linköping. Vi lämnade av balparet för fotografering sedan fortsatte Lina & jag till Ikano. Tyvärr öppnade inte butikerna förns kl 11 så vi fick vänta en stund. Men sedan blev det shopping bla en klänning och en jättefin bikini :) Vid klockan två åkte vi upp till Stångebro Ishall och ställde oss i kö, balen började vid 4. Men det var verkligen värt de två timmarna i kö'n!



Här är en bild från balen. Har många fler på facebook! Har massa filmer också när dem dansar. Men tyvärr funkade det inte ladda upp dem :/

Efter balen åkte jag till Emma, där jag hoppade in i duschen och fixade mig för att sedan sätta igång med lite förfest. Vi åkte ner till otten ganska tidigt och gick därmed hem ganska tidigt. Jag var alldeles för trött för att kunna ha riktigt roligt.




Nu är det söndagsparty!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0