Nu är sommaren här, plocka blommor & bär...

... gå på stranden och vara nästan som man är. Följa böljornas dans över glitter & glans kom och sätt dig i båten här. Vi ska ro över viken och se vad som finns kanske hittar du någon liten vän. Bingebong bingebong hör du blåklockans sång. Hör du sången om sommaren.

Minns ni den låten och skolavslutningarna på lågstadiet. Imorgon är det min gamla låg & mellanstadieskola Lovisebergsskolans allra sista avslutning. Sen läggs den skolan i graven. Sorgligt....

På torsdag ska jag på skolavslutning. Felicia slutar 9an. Det är något speciellt med skolavslutningar och den blomstertid nu kommer. Det är en speciell känsla & stämning under en skolavslutning som inte riktigt går att beskriva, en blandning av en massa glädje och lite sorg. Jag kommer få svårt att hålla tårarna tillbaka. Mest för att jag just ALDRIG mer kommer få gå på en egen avslutning.

Idag har vi provat kläder, frisyr och plockat blommor!



Den här lilla coolingen har nu blivit en stor tönt ;  )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0