Nu är jag riktigt jävla trött på det här.

Mitt asdåliga humör som har förföljt mig i flera veckor. Vad beror det på? Det försvinner ibland för en stund, men kommer likt förbannat alltid tillbaka! Jag orkar inte mer, jag vill vara glad och leva livet. Det var ju det vi skulle göra i sommar!

Men var fan är sommaren? Den försvann tydligen lika fort som den kom. Lika bra att vi åker till SB igen, där vi kan sola, bada, skratta sjukt mycket, näcka i hotellpoolen på nätterna, käka massa god mat & dricka maasssa alkoholhaltiga drycker som kostar nästan gratis, dansa på bardisken, bli genomblöt av tequila, träffa massa jätteroligt folk & helt enkelt göra massa roliga saker & släppa alla hämningar och slå klackarna i taket!

 

Jag vill bort bort bort bort härifrån! Jag hatar viken just nu, jag hatar allt. Eller, ni vet att jag egentligen älskar viken och allt annat också. Men jag vill ändå bort härifrån och stanna borta längeläääänge!

Ta mig till kärlek ta mig till dans
Ge mig nåt som tar mig någonstans


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vill också!! Jag känner precis likadant, jag går runt som en tickande bomb, sjukt sur heela tiden, behöver ngt nytt och roligt NUU! <3

2009-06-16 @ 09:27:58
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: Linis

Så jobbigt när man känner så:/ Allt det andra är ju såå kuul jue! Varför ska det vara sånn himla stor skilnnad? Men idag har jag börjat på nya jobbet iaf=)

2009-06-16 @ 15:27:30
Postat av: Anna

Känner lika dant. Vi får hitta på nåt kul snaart!<3

2009-06-16 @ 19:30:03
URL: http://metrobloggen.se/AnnAHannA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0