Juni

I helgen bestämde jag mig för att det är sommar! Så även fast vädret är piss idag så är det faktiskt sommar. Några bevis på sommaren är att jag har jättemånga, jättestora myggbett som kliar JÄTTEmycket. Jag har ätit massa färska jordgubbar och färskpotatis. Årets första utekväll med endast klänning och bara ben var i lördags. Med det kom också sommarnatten när det är ljust när man går hem från krogen, skorna åker av och man vandrar barfota genom stan.. då måste det ju ändå vara sommar?

Vad händer annars då.. Jo jag jobbar,jobbar & jobbar. Är på allmänt dåligt humör, känner mig jättetråkig & har ingen ork alls att skriva ett arbete om cellen och människokroppen. Jag erbjuder ett års hårvård om någon hjälper mig  ; )
Man får veta saker som gör att man börjar tänka alldeles för mycket, kanske är det orsaken till att jag är på det här humöret. Tjuthumöret skulle jag vilja kalla det. Det känns som att minsta lilla motgång skulle få mig att börja fälla krokodiltårar eller så vill jag bara kolla på The Notebook och tjuta genom hela filmen. Jag lider av något. Men om det är stress eller bara lyxproblem det kan jag faktiskt inte avgöra.



Bjussar på en bild från i lördags när vi väntade på spårvagnen.










Kommentarer
Postat av: Jennica

tack för en super kväll!! synd att vi inte såg varandra så mycket ute=( vi måste göra om det här snart!!=) pusssss

2009-06-03 @ 11:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0