Jag är ganska glad

För igår köpte pappa en båt!!!! :D:D

Jag är uppväxt med båt och jag har nog aldrig varit så arg & ledsen på min pappa som den där dagen för några år sedan när han bestämde sig för att sälja våran gamla båt och skaffa husbil. Vad fan är en husbil jämfört med båt? Det är skiiiit!
Om någon vill köpa en husbil så säg till! Den är till salu. Som fan.

Nu är det visserligen en liten båt, eller den är typ 5 meter lång så inte jätteliten men man kan ju inte sova, laga mat och gå på toa i den direkt  som i den förra. Men jag är ändå jääävligt glad! :D

Så nu alla mina vänner ska vi ut på sjön när det blir fint väder, om ni vågar åka med mig vill säga ;) hahaha


Kommentarer
Postat av: lisa.

wey, jag är på! :D

2009-07-06 @ 22:32:11
URL: http://lenper.blogg.se/
Postat av: cirre

självklart vågar ja åka med dig :D bara väntar på fina vädret nu :)

2009-07-07 @ 18:58:47
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: simp

jag är så på man kan vara ;D

2009-07-10 @ 21:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0