hejhej, god kväll

Vad gör du nu för tiden, varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för längesen vi sågs!

Jaa precis, det är karnebåt. Eller den tar väl slut typ nu. I alla fall för mig, det har varit roligt..men jag har ju haft roligare ;)

Maten var god på karams nyss och förfestmusiken har varit topppen! Kärringhettan har varit olidligt och Lina Isak tog hem årets bakfylla! Gratttis

 och Zackarias var också bra!


Men hörrni, kollla in (iiiiiiiiiiiiiii)eva! hahah godnatt /b i     t c    h

Kommentarer
Postat av: C

Borde jag förstår det sista?? Vilken skönsång grabbarna fick förresten, klockrent!! :) Jag håller med dig om att man haft roligare, som t.ex. förra året, det var ngt helt annat, har vi blivit för gamla måntro??? :S heh <3

2009-07-05 @ 18:02:43
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: lisa

HAHAHA. ;D

tack för en urrolig kväll. men håller med, jag har haft roligare. nu laddar vi om för nästa helg - då jag är LEEEDIG! sup och svälj, nu är det helg!<3

2009-07-06 @ 13:42:50
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0