Wooho

Idag har jag rekord många läsare ;)  haha. Får hoppas att det stiger ännu mer, dagen är ju inte slut än :P

Det är fredag idag  & jag kan inte fatta att det redan är en hel vecka sen vi var på kryssning! Hur jäkla snabbt går tiden egentligen? Men som jag sa till Sandberg, vi kommer ju närmre sommaren (då massa skoj väntar) & innan dess alla  20-årsdagar som ska firas. Längtar tills det är dags faktiskt, först Lina lördagen den 21 mars, 2 veckor efter lördagen den 4 april är det min tur, 2 veckor efter det lördagen den 18 april är det Carros tur & fredagen innan den 17 april är det Ciccis tur! Jag tycker det är ganska roligt att det är exakt 2 veckor mellan våra dagar, speciellt nu eftersom våra födelsedagar inträffar på lördagar & ciccis på en fredag. Perfekt ju! :D Ni kan ju alltid hoppas på en stor födelsedagsfest, 80-års blir det ju då! :D Skulle vara såååå kul!

Ikväll ska jag nog till Cicci och mysa lite. Har inte varit där på jättelänge, hon har ju nästan ett helt nytt rum som jag inte sett än, så det ska ses!




<3 Saknar  sommaren & förra helgen!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Sv.nä vet..det är ju verkligen dt viktigaste just nu!!!japps :) <3



dagarna går så grymt fort alltså! men som sagt det är bra för då äre snart sommar :)

det skulle ju vara så jääävla kul med en stor födelsedags feest för alla oss :D

2009-01-23 @ 18:12:49
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Lina I

Längtar till altt nytt bus med er:) Får firra fest!!! 20 here we come!;)

2009-01-23 @ 22:43:08
Postat av: jeppe

haha skön blogg faan...

2009-01-24 @ 05:45:46
Postat av: emma

och så kommer jag hundra år efter och fyller år ;D hah.

2009-01-24 @ 15:12:22
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0