Vattengympa

Den här dagen har bestått av jobb,jobb,jobb,jobb & lite mer jobb. Började kl 9, kom hem strax innan 7 & klockan 8 var det dags för vattengympa i Gusum. Det började egentligen förra veckan men då var ju jag sjuk. Jag tänkte att vattengympa var för pensionärer  men jag hade fel, det var ju jobbigt :P Men skönt & roligt! Synd bara att jag missar mästarnas mästare & andra avenyn. Men som tur är finns ju Svt play!

Imorgon blir det att gå upp tidigt & sjunga för Felicia som fyller 16 år imorgon :)

Nu är jag trött, god natt!

Kommentarer
Postat av: cicci

åh vad kul med vattengympa då :D kör du ensam?

fasiken vad dagarna går fort och åren för dessa flickor och OSS snart 20 :O haha



2009-01-27 @ 23:30:39
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har hittat en skitsnygg baddräkt på h&m:s hemsida faktiskt kolla in den! Jag är instruktör i vattenjumpa på badhuset i stan du får komma och testa där nån dag:) /Sara D

2009-02-02 @ 16:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0