Tröttttt

Är fortfarande sjukt trött., ska försöka sova strax för imorgon blir det jobb hela dagen!
Min lilla sårskorpa på knät har börjat klia som bara den nu.. men jag försöker att låta bli! Kommer säkert ligga och reta mig på att det kliar så att jag inte kan somna :P

Innan jag stänger ner för idag vill jag bara tillägga att det som inte finns med i detaljerna från kryssningen, alltså helt otroligt mycket som hände som jag inte kan, inte minns eller helt enkelt inte vill sätta ord på,  det stannar på östersjön. Det som hände på Östersjön, stannar på Östersjön! Eller hur?

Och till er som inte var där, ni missade något! Men jag hoppas vi ses där nästa gång! För en nästa gång blir det. :D


God Natt sötnosar!

Kommentarer
Postat av: emma

jaa lr huur, ett riktigt jävla bra minne att tänka tillbaka på och bara lee :D och bra skrivet om båda dagarna skoj och läsa ju :D <3

2009-01-19 @ 23:15:18
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Johanna

tusan så sugen jag blir på kryssning då ;)

2009-01-19 @ 23:27:05
URL: http://jolieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0