Tårar

Igår såg jag den bästa filmen jag nånsin sett, The Notebook. Den var 2 timmar lång och jag tjöt minst 1 hel timme... och inte bara några tårar utan jag verkligen stortjöt. Jag vet inte vad jag ska säga om den, finner inga ord. Men den väckte väldigt starka känslor & tankar hos mig...

Och inte fan blev det bättre av att de var typ världens snyggaste skådespelare med heller.  Jag vill bara byta plats med tjejen som hade huvudrollen, och det läskiga var att det kändes som att det lika gärna skulle kunna vara jag eller någon av mina vänner som filmen handlade om! Inte i dagsläget... men i framtiden.



Kommentarer
Postat av: emma

beeellla har du inte sett den förut????? åååh den är ju så himlahimla bra och romantisk! älskar den filmen!

2009-01-09 @ 17:54:18
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: Carolin

haha jag skulle skriva precis som emma!! Du kan inte mena att du inte sett den föruuut? :O det är ju världens bästa film!! jag kan se den hur många ggr som helst och jag blir lika ledsen varje gång!! jag vill se den nuuu bara för det! :P<3

2009-01-10 @ 14:32:26
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0