Tankar...

Börjar bli liiite tråkigt att vara sjuk nu. Idag mår jag mycket bättre, ingen feber :) Men har fortfarande ont i halsen, huvudet & nacken. Ena minuten känner jag mig jättepigg men så fort jag gör någonting så blir jag supertrött. Så jag är ju absolut inte helt frisk ännu. Får se om det blir att vara hemma imorgon också eller om jag ska försöka ta mig till skolan.. aja det är morgondagens bekymmer.

När man är sjuk och inte har något att göra så har man ju hur mycket tid som helst till att bara tänka, tänka, tänka & tänka!
Så dagens väldigt konstiga funderingar är;
  1. Idag när jag var ute & åkte bil med mamma så åkte vi om en person. (Jag vet inte varför jag kollade så mycket, men här i Viken är det ju ganska öde på gatorna så man kollar ju gärna när man väl ser någon ;) ) I alla fall, jag tror att det är en man/kille, genom att kolla på jeansen & stjärten. Jackan och frisyren var varken speciellt manlig eller kvinnlig. När vi har åkt förbi så ser jag att det inte alls är en man utan en kvinna. Då slår mig tanken, undrar vilket som är värst... att vara kvinna men ha en manlig kropp? Alltså knappt några bröst, ingen stjärt.. inga former helt enkelt. Eller att vara man med en kvinnlig kropp, då menar jag främst stjärten. Det finns ju män med sånna stjärtar. Det finns ju självklart killar med bröst också. Båda fallen fanns i alla fall på Silja Festival i helgen ;) hahaha. Vilket tror ni är värst? (jag menar inte att det är något fel med att se ut si eller så & ingen kan råför hur den ser ut, det vara bra en tanke som slog mig...)
  2. Den andra funderingen kom jag på imorse när jag borstade tänderna, den är främst till mina gamla klassisar. Ni vet den där lilla (eller ganska stora) intrigen om en viss visdomstand. Var det sant eller inte? JAG VILL VETA! hahah
  3. Den tredje och enda funderingen som faktiskt är värd att fundera över är: varför i hela friden ska alla bra killar vara helt jävla omöjliga?! Eller är dom helt enkelt dåliga om de är omöjliga? Faller jag för fel typer? Kan DU inte bara ta på dig rustningen & ditt svärd, hoppa upp på din vita jävla häst & rida hit!!!!


En av världens bästa låtar...
I just want you close 
Where you can stay forever
You can be sure that it will only get better

You and me together
Through the days and nights
I don’t worry cause everything’s gonna be all right
People keep talking
They can say what they like
But all I know is everything’s gonna be alright

No one no one no one can get in the way of what I’m feeling
No one no one no one can get in the way of what I feel for you

Kommentarer
Postat av: Carolin

Bella!! Dom är BRA och inte omöjliga, vi har ju en plan.. ;) Dom ska inte vilja vara borta ifrån oss och det är ju en enkel match ! :D Sen om dom tillslut visar sig vara helt jävla omöjliga ändå, då är dom verkligen inga bra killar....! :D <3

2009-01-22 @ 17:57:50
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: isa

dom är omöjliga;)

2009-01-22 @ 20:33:33
Postat av: Riddar Artig

galloperar

Ungmö i nöd!

2009-01-22 @ 20:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0