Stressad!!

Idag har jag jobbat hela dagen, när jag kom hem betalade jag massa fakturor och fixade med företaget... Sen kom Sandberg förbi en sväng, vi planerade morgondagen & kollade resor till sommaren! Det blir nog en tredje gång ;)

Jag är stressad inför morgondagen...
Min fredag ser ut såhär:
  • 9.00 Jobb
  • 12.00 Skola, innan det ska jag hinna gå till banken & Ica.
  • 13.20 Hem & äta
  • 14.00 Skola igen.. måste alltså hinna hem & äta & tillbaka till skolan på 40 min!
  • 16.00 Jobba, antagligen kommer jag inte vara klar i skolan til 16.00, men jag har en kund då så jag måste smita.
Jag kommer nog inte komma från jobbet förns tidigast halv 7.. då ska jag till stan. Antingen går det en buss 18.40 eller 19.25.  Har inte bestämt mig om jag ska försöka  hinna med den tidiga så att jag går direkt från jobbet till bussen eller om jag ska hem en snabbis & ta 19.25. Det blir stressigt i vilket fall :P Sen måste jag ju ha packningen färdig också...  åååh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0