Sovdags

Nu är jag trött så nu är det sovdags. Ska till skolan imorgon 8.10 hade jag tänkt, så jag håller tummarna att  min lilla sjukdom inte ska bli sämre igen. Behöver verkligen gå på lektionerna, eftersom man läser kurserna dubbelt så fort nu mot vad man gör om man läste dem på gymnasiet så missar man så himla mycket på en enda lektion.

Föresten så fyller min brors flickvän/sambo 24 år idag. Så grattis Johanna! :) Ska dit på lördag och fira henne. De har varit tillsammans sen jag var 10 år... det är snart halva min livstid :O Jättelääänge ju, nu vill jag blir faster snart!!! Kommer ihåg när man var en sån där liten jäkla snorunge och försökte titta in genom nyckelhålet till hans rum när hon var här och hur han tvingade mig att städa hans rum innan hon skulle komma, en gång fick jag fakiskt Hansons singel Mmm bop för att jag var så snäll och städade :P Vilken lycka!
 
Nu ska jag somna till en härlig sms-konversation. Puss på er, sov gott!

Kommentarer
Postat av: HAmpus

http://gethoesorgetbroke.blogg.se/?tmp=23065735

läs min blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0