RÖTT rött rött...



Nu är mitt hår ganska rött :)
Min kära vän Anna fixade nämligen till mitt hår igår på hennes salong i Söderköping! Kul med lite förändring. Och framför allt skönt att slippa utväxt och för ljusa toppar. Nu är det bara en liten klippning som fattas. Hoppas att Emma kan fixa det någon dag när vi är på jobbet samtidigt.

Igår gick jag upp 07.45. Frivilligt på en lördag. När jag satt och åt min goda havregrynsgröt till frukost så tänkte jag att jag skulle dubbelkolla busstabellen så jag kollat rätt dagen innan. Och tur var väl det, för självklart hade jag kollat fel. Jag hade kollat Norrköping - Valdemarsvik istället för Valdemarsvik - Norrköping. Då hade jag gått upp 30 min förtidigt... 30 min är väl inte så mycket, men de är mycket värda sådär på morgonen.

När Anna var klar med mitt hår så käkade vi en god sallad på VI&NI  och där efter tog vi bussen till stan. Jag började med att gå till min bror en sväng och hämta en mattebok. För imorgon ska jag börja skolan igen ;) Känns riktigt roligt faktiskt! Jag gillar ju matte så jag hoppas att jag kommer gilla matte B också. Har hört att den kursen ska vara svår.

Aja, efter brodern så gick jag hem till Emma och där stannade jag hela kvällen :) Vi pratade, lagade mat, körde gh & såg på tv. Jag hade aldrig kört guitar hero förut & det ångrar jag för det va ju skitkul! Emma, jag längtar redan tills jag får komma till dig så vi kan fortsätta våran karriär ;) Vi hann låsa upp ganska många låtar men fastnade på en där på slutet som vi inte klarade. Vi gav upp, men nästa gång ska vi klara den!!

Nu ska jag ta nån av alla mina böcker som ligger och väntar på att få bli lästa & sen försöka sova.
SKOLAN, imorgon ses vi igen! och Dani & jag blir åter klassisar :D


God Natt!

Kommentarer
Postat av: emma

jaa och kryssningen kommer bli så skoj, räknar ner dagarna :) haha jaa du få komma snart igen så vi kan fortsätta :P hah ses på fredag och ha de så skoj i skolan imorgon :D <3

2009-01-11 @ 23:24:39
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: cicci

sv.

mm vet :( hon var här idag hörde jag ( jag sov typ) hehe. men då var hon som vanligt, men det var läskigt att se henne så där faktiskt :( jag var nära på att börja gråta, men ville inte görat när hon såg på kände jag!

2009-01-12 @ 17:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0