otursdag?

Gud vilken dag det har varit...otursdag? Den trettonde är ju inte förns imorgon?!

Började jobba kl14 och när jag precis börjat med kunden hör vi världens smäll. Då menar jag verkligen en riktig smäll! Vi blir lite skrajja men tror att det är Anki som håller på med något i källaren. Men efter några sekunder skriker kunden till, då ser hon i spegeln att det börjar ryka jättemycket bakom oss.... strax efter kommer den härliga lukten av smält plast. Då hade ett lysrör sprängts eller nåt sånt... och plasten som sitter för smält.... som tur va hände det ju inte så mycket mer än att det luktade jävligt mycket & illa!
Men det fick mig ändå att tänka till. Det finns ingen brandvarnare eller brandsläckare på jobbet. Så får det väl inte vara?

Mitt knä gör fortfarande ont & såret har inte slutat blöda helt...om det blir värre imorgon så får jag åka till vårdcentralen så de får göra en bedömning om det behövs tappas på vätska eller inte. Vet ju av erfarenhet att det är det som måste göras när jag får ont i mitt knä. Men jag håller alla mina tummar att jag ska slippa! För det är verkligen bland det värsta jag gjort, det gör så himla ont!

Kanske låter som en deppig dag, men jag är faktiskt jätteglad ändå!!! Vi ska ju för fan på kryssning på fredag :D Och lite ont i ett knä hindrar inte mig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

svar: haha ja hjälm vore ju en hit om alla gick runt med det när det var halt! okej ajdå=/

Kuuul med kryssning:) är det 24 h?

2009-01-12 @ 20:03:12
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Okej roligt med 40 timmars :) du får ha det så roligt :)

2009-01-12 @ 20:53:54
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: cicci

precis!

mm uuschaa..för den dära nålen var ju inte den tunnaste :O :S

gick det bra i skolan då? :)

2009-01-12 @ 23:36:00
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: emma

jaaa! och de har inte kommit tillbaka än och klockan är nu 2 på natten :( hoppas de kommer tillbaka imorgon är jättearg på dom! japp jag var hos frida och en annan frida :) fick tvätta bort sminket där bara för att jag inte har något vatten :/ : buhuu säger jag..

2009-01-13 @ 01:59:15
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0