Mia & Klara

Ni får inte missa Mia & Klara kl 20.00 på 1an ikväll! Världens roligaste program & ikväll börjar äntligen de nya avsnitten!

Det blev som jag sa imorse, jag har sytt lite. 2 par jeans blev det som fick sig ett litet lyft! Mamma tyckte att jag var duktig & sa att jag fått hennes sytalang ;) haha. Annars har det inte hänt så mycket idag, mamma & Felicia har haft tradera hysteri här hemma och lagt ut allt möjligt. Ännu mer hysteri blev det när de upptäckte att de fick bud nästan direkt. Jag är inte så insatt men jag hoppas det går bra för dem.

Nu ska jag läsa en bok om drömmar medans jag väntar på att klockan ska bli åtta. Jag drömmer så himla mycket & jag skulle gärna vilja veta vad mina drömmar betyder. Hoppas att boken kan göra mig lite klokare!

Glöm inte Mia & Klara nu kl 20.00 på 1an!!!!


Kommentarer
Postat av: Carro

När jag var hos Lina sandberg igår, med lisa, så blev jag dumförklarad när jag skrek "Det är mia och klara nuu!!!!" det är ju skitkul! men dom vägrade, istället tittade vi på BINGOLOTTO, hallå vem vet ngt om humor?? :D

2009-01-26 @ 14:32:31
URL: http://caroliins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0