Lördagens utgång...

Jag sammanfattar utgången med ett sms från Lina: "Vi borde vara odödliga så mycket som vi skrattar & har roligt"!

Jag, Lina, Carro & Emma började kvällen med att åka på 20-års(för)fest hos Jocke i Söderköping. Där fick vi mat & hade trevligt. Jag hittade min kille för kvällen, nämligen lilla perserkattungen Uno. Så himla mysig & gullig, precis som en bebis ska vara. Jag vill ha en egen bebis.
Såhär såg Uno ut, fast några veckor äldre. Så söt! Fan vad svag man är för djurbebisar.

Efter några timmar i Söderköping var det dags att ta bussen till Norpan, klockan var dock för tidigt för att gå till Hugo så vi gick till Linda & Dannes nya lägenhet, kollade på den & drack upp det sista. Supermysig lägenhet! Jag vill också flytta!
Där fick vi kvällens andra kille, Maaaax. Massa slemmiga pussar! :D
Ungefär såhär såg kvällens andra snygging ut. MYYYYS!

Framåt halv 1, var vi nere på Hugo. INGEN KÖ! Jag har nog aldrig varit på Hugo när det inte varit nån kö. Alltså var det inte så jättemycket folk, men det var roligt ändå! Det blev många roliga citat under kvällen...

Först när vi nästan direkt kommit dit då jag, Lina, Carro & Emma står och pratar om nåt oviktigt. Jag hör att en tjej säger bakom mitt huvud:
- Fransmän kan ni vara själva!
Jag till de andra tjejerna - Det lät som hon sa till oss?
Carro - Jag tror att hon gjorde det...
Då kommer hon fram igen och säger - Sa ni nåt om mig eller?
Vi - Näe, vi har inte sagt ett ord om dig. (Vi hade inte ens sett henne förns hon sa det där om fransmän).
Hon - Tur för er då, för annars hade jag sagt till vakten så att han skulle slängt ut er.

Hahahahaha, vadå fransmän? Och vadå slänga ut oss. hahahaha

Nästa roliga var när Lina och jag insåg hur olika smak vi har på killar.
Jag - Kolla han, han är ju jättesnygg!
Lina - hahahahaha nääääääe bella!
Sen gick det nån minut.
Lina - Men han där, han är ju jättesöt.
Jag - Näe, verkligen inte!

Och sådär höll vi på. Men vi kom fram till att det är bra att vi inte tycker lika.

Sen kommer vi till surfittan. Vilken pajas, gud va jag skrattade när Lina skrev Mikael "ensam på max" Nilsson 831017. hahahaha. Jag vet inte varför jag blev kallad surfitta, antingen vare för att vi gissade på att han var 16, max 18. När han i själva verket var 25. Eller för att vi vägrade följa med honom och äta, och sa åt honom att leta efter sina kompisar istället. Men det roligaste var ju när Cicci senare skriver "han sitter ENSAM på max och äter nu". Hahah alltså han hade inga kompisar stackarn.

Sen fick vi skjuts hem av RillllleR, gud så skönt det är att vakna i sin egen säng. Tack för skjutsen! Medans vi väntade på våran skjuts fick vi värma oss i Mårtens bil :D Ibland har man tur!

Kommentarer
Postat av: cicci

förstår mig inte på dom o ha så många sånna..Lisa köper varje gång alltså! åh mamma blir galen haha

2009-01-05 @ 20:46:09
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0