Kalas

God morgon! Jag hatar att vakna när det är sånt här väder som det är idag, regn :( Vaknade inatt av att det verkligen öste ner, usch!

Nu ska jag strax åka in till Norrköping på kalas :) Det är Johanna, min brors flickvän som ska firas. Hon ska bla annat få en plattång av oss som hon har önskat sig. Jag såg att mamma hade massa mer paket men jag har ingen aning av vad det är i... Jag hoppas att min mamma kommer tycka om min blivande pojkvän lika mycket som hon tycker om Johanna. Jättemycket alltså!

Igår kväll var jag & Sampan hos Cicci och kollade på let's dance på hennes jääättestora tv. Blondinbella åkte ut :D WOOOHO! Kul tycker jag!

Nä nu tjatar dem om att vi ska åka,

En fundering bara: Varför kommer det alltid en bra låt på radion precis när man är framme och ska gå ur bilen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0