Hilton



Började på en ny bok härom dagen. Huset Hilton av Jerry Oppenheimer, den handlar som ni kanske förstår om Paris Hilton. Men också om hennes familj och förfäder (heter det så?). Har bara läst ca 50 sidor än så länge, men den verkar jättebra!

Detta står på baksidan:
En avslöjande, fräck, rolig men också tragisk biografi som avslöjar hur en av världens mest kända personer - Paris Hilton - har formats. Familjehemligheter grävs fram, sexuella skandaler blottas, smaskiga detaljer utlovas. En fängslande amerikansk sannsaga.

Paris Hilton är inte det enda svarta glamourfåret i den kända klanen Hilton. Att festa loss, ställa till med skandaler och skapa tidningsrubriker är snarare en kunskap som förfinats och förts i arv från generation till generation. Paris farfarsfar Conrad byggde med två tomma händer upp hotellimperiet och familjen gick från fattigdom till ett liv fyllt av lyx och glamour. Men det har också varit kantat av girighet, otrohet, måttlöshet och droger. De färgstarka och utlevande familjemedlemmarna har under alla år frotterat sig med världskändisar och filmstjärnor. Och skandalerna har inte låtit vänta på sig.


Låter det inte lite intressant? Jag tycker i alla fall att det är perfekt att slösa lite tid på en bra bok. Speciellt när man köpt dem för knappt 30 kr ;) Nu ska jag krypa ner i sängen och läsa tills jag somnar.



Har fortfarande ont i mitt knä sen vurpan igår & såret har inte slutat gegga än. Men inatt struntar jag i plåster och hoppas på att det torkar. Inte så skönt om byxorna torkar fast i såret, men täcket borde väl inte fastna. Har fått ett stort blåmärke under skrapsåret som blev också.
Jag känner att det gör ont i knät som det brukar göra när min knäskål har fart runt lite och jag kände att det var något sådant som hände när jag ramlade. Men det är inte så svullet som det brukar vara därför tror jag inte att det ska vara någon fara & att jag slipper nålen. Hoppas det blir bättre tills på fredag! Jag tycker inte om mitt knä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0