God morgon!

God morgon! Gud vad bra jag har sovit inatt...var längesen jag somnade så tidigt som jag gjorde igår. Tror det stämmer med att den bästa sömnen får man om man somnar innan midnatt. Drömde mina jäkla drömmar inatt också. Jag gillar dem samtidigt som jag verkligen hatar att jag drömmer de!

Nu ska jag iväg till jobbet, ska starta dagen med en härlig långhårspermanent ;) woho! Sen ska jag färga en..... PERUK! Som tur är det ingen som använder peruken, utan den ska vi skänka till någon i Lettland som tydligen behövde en peruk. Den är dock knallröd nu men ska bli brun. Anki försökte tona den igår men det tog inte alls så idag ska jag se om det går med färg.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: emma

jaa jag vet värsta jobbigt :/ men nu har de kommit tillbaka iaf som tur är :) hoppas peruken blev fin ;D <3

2009-01-13 @ 13:50:42
URL: http://emmiihs.blogg.se/
Postat av: cecilia

sv. haha nää blev inge bok för mig, joo tittade faktiskt lite :P har ju några böcker hemma som ja köpte som jag inte läst än.. :P

2009-01-13 @ 14:38:57
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0