Gaaahh

Vädret är fortfarande lika tråkigt, usch! Men kalaset var trevligt, vi blev bjudna på smörgåstårta :) Alltid lika gott! Fick även med oss en hel del grejer hem. Henrik & Johanna hade nämligen haft en stor utrensning bland alla deras grejer så det var bara ta det man ville ha, jag fick bla med mig nåt drickspel som vi får köra nästa helg ; )  Jag fattar inte ritkigt hur det fungerar men vi får väl hitta på egna regler. Vi brukar ju vara rätt bra på sånt!

Ikväll blir det myskväll med vännerna :) Jag lever fortfarande på förra helgens roligheter så det är skönt med en lugn helg nu. Och jag är ju inte riktigt frisk än heller & det vill jag verkligen bli!

Nu är jag hungrig!!!  Igen....



Det var precis lika grått & tråkigt i Norrköping.

Kommentarer
Postat av: emma

bra, för den är väldigt praktiskt tyckte jag :D vad är de för drickspel? jag vill köööraa :D <3

2009-01-24 @ 22:03:39
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0