Felicia

Dagens namn är Felix  & Felicia. Alltså har min älskade syster namnsdag idag. Grattis till henne!

Idag har jag haft mina första lektioner i båda kurserna. Det verkar svårt & mycket som ska hinnas med på kort tid. Men det känns fortfarande roligt & jag är taggad! Det är ju huvudsaken. Känns lite jobbigt att jag missar den första riktiga genomgången i matten på fredag, men det får jag ta ifatt nästa onsdag!

Efter skolan var jag på jobbet en sväng och fixade lite grejer. Nu ikväll har Lina varit här en stund, vi såg på semestersvenskar. Satt och väntade på att reseledaren Anton skulle vara med..men han dök aldrig upp i dagens program så vi får vänta en vecka till. Han var reseledare i Sunny Beach när vi var där, därför vi ville se just honom.

Imorgon blir det jobb hela dagen sen hem och packa! Woooho, fasen vad fort veckan gått nu helt plötsligt. På fredag drar vi, ska verkligen bli så himla roligt! Och skönt att komma bort lite.



Avslutar med en bild på namnsdagsbarnet. En riktig cooling, Gran Canaria vintern -97 skulle jag tippa på.

Kommentarer
Postat av: Carolin

WEEEY!! I morgon är det fredag!! :D <3

2009-01-15 @ 10:12:02
URL: http://caroliins.blogg.se/
Postat av: cicci

hehe aaoo, den står i källan ;) nää men det är farmor & farfar som har fått den eller nått..så vi ska fixan med blocket o de :P du vill inte ha den?

2009-01-15 @ 20:35:40
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0