Felicia 16 år!

Yes, idag är det dags för lilla felleplutt att fylla 16 år :) GRATTIS till henne! Tack vare det var jag tvungen att gå upp halv 7.. jag började inte skolan förns 10.10. Så det blev en dubbelfrulle imorse, först åt jag frukost när jag var vaken halv 7 sen gick jag och sov till 9.15 & då åt jag frukost igen :P Älskar frukost! Med tidningen ska det vara, får jag inte läsa tidningen på morgonen så känns det konstigt.





Nu har jag varit på en mattelektion y=kx+m ... blablablablabla. Kaos i huvet kan man säga.. Nu ska jag laga lite lunch snart innan det är dags för nästa lektion 13.50, sen efter det blir det jobb i några timmar.

Måste hitta en ny bikini till vattengympan, en rejäl som håller kroppsdelarna på plats när man hoppar upp & ner & hit & dit. Det är ju onödigt om man ska oroa sig för att flasha bröllet under hela träningspasset. En baddräkt skulle sitta perfekt... men det känns ju lite sådär. Iofs finns det ju inga snygga rejäla bikiniöverdelar heller, de ser ju ut som sportbh's. Men men, vi får se om jag hittar något bra... Det finns platser kvar på vattengympan om någon är sugen!

Kommentarer
Postat av: cicci

sv: Okeej vore ju skoj:D lisa kanske hänkar med mig! tisdagar ?

2009-01-28 @ 16:49:19
URL: http://annaceciilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0