Dagen efter Palace!

Igår blev det Palace.. jätteeerolig kväll! Vi började med förfest hos Emma på Albrektsvägen, tog en taxi ner strax innan 12 sen hade vi jätteskoj eller jag hade det i alla fall :)  Vid 3 blev det en taxi hem till Emma igen där jag & dani hade jävligt roligt åt jbd hahahha. Somnade väl runt halv 5...gick upp halv 10. Gick till Stadium och köpte en bra bikini till vattengympan :D Jag, Cicci & Isa tog bussen hem vid 11, den ena mådde liiite bättre än den andra ;) Var hemma vid halv 1, då blev det duschen och en liten tupplur  innan släkten kom hit vid 14. Det var kalas för Felicia. Klockan 16 , blev jag lite för trött så sen dess har jag sovit nu fram till halv 8...

Tjejerna kommer strax hit för lite mys & prat!

Tog ju massa bilder igår, lägger upp dem senare...nu är det final i körslaget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0