Ännu en dag närmare...

Jaha, då var den här dagen så gott som avklarad. Jobbet gick bra, fast peruken ville inte bli brun...måste helt enkelt vara oäkta hår även fast vi fått höra att det ska vara äkta. Nu har  vi i alla fall gjort ett försök.

Åt lunch med Mamma idag, det blev min favorit, wok med äggnudlar. Maaassssa thaisås såklart! Efter jobbet följde jag med mamma och handlade, sen har vi suttit på internet och beställt lite födelsedagspresenter till Felicia som fyller år om 2 veckor! Roliga presenter säger jag bara, kan inte berätta eftersom hon förmodligen kommer läsa det här.

Fick också ett samtal från skolan om att lektionen imorgon kl 8.10 -  9.40 är flyttad till 13.50. Vet inte än om det bara gäller imorgon eller om det är en riktig schemaändrig. Hoppas att det bara är imorgon, skulle passa mycket bättre med jobbet eftersom jag har en annan lektion 10.10 - 11.30. Längtar tills imorgon faktiskt, är ritkigt sugen på att räkna matte! Vi kommer ju säkert inte börja arbeta som vanligt redan imorgon.. men ändå. Jag har inte räknat matte på 3 år, tre hela år... fy tusan vad gammal jag känner mig.

Mamma har vunnit en väska som kom på posten idag & den passar perfekt till min lilla resa i helgen :) Den ser ut som en vanlig ryggsäck men den har hjul och massor superbra fack! Den är ju inte någon skönhet, men finns det något som är både jättepraktiskt & jättesnyggt på samma gång?




Nu är det tv som gäller, ska se mästarnas mästare. Hoppas det är bra. Sen är det ju äntligen Andra Avenyn! :D

Kommentarer
Postat av: Cicci

TACK :)

jaa det är bara att komma ;)

fiffig väska då :D

2009-01-13 @ 20:47:57
URL: http://annaceciilias.blogg.se/
Postat av: emma

tack så mkt men de känns inte som jag är så brun :P jaa de var gott och skoj ;D

kul att väskan hann komma ju blir ju super med den ;D

2009-01-13 @ 22:08:36
URL: http://emmiihs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0