2009

Då var det nytt år igen. 2008 var året då ingenting blev som det hade varit. Antar att 2009 kommer fortsätta utan förändringar... tråkigt tycker jag!

Jag hade nog min bästa nyårsafton sedan barnsben igår. Det blev precis så som jag ville, lugnt och trevligt. Det var trerätters hos Matilda som stod på schemat. Maten var verkligen jättegod, jag tror ingen kunnat gjort det bättre. Tack Matilda! :)
Vi åt & drack gott, pratade och hade trevligt. När klockan närmade sig 11 åkte vi till Wigren, när vi kom dit kände jag direkt att här är det en sån fest som jag absolut inte ville fira mitt nyår på. Så där la jag ner mitt drickande, firade in det nya året och strax efter åkte vi faktiskt hem. Och jag är supernöjd med min nyårsafton! Nästa år vill jag bara ha middag ingen fest, jag börjar bli kärring ;)




Kryssningen är bokad nu! Ses där & när det gäller sånt så är jag absolut ingen kärring! HAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0