Söndag

God morgon sötisar!

Idag är det söndag, veckans tråkigaste dag. Eller hur? Förra söndagen var visserligen ganska bra, men det var ju då och nu är det nu...

Vad tyckte ni om mellon igår? Jag tyckte tydligen som majoriteten av sveriges befolkning att EMD & Molly var bäst! Fast jag tycker Velvet borde gått till andra chansen. Nu ska jag käka frulle sen ska jag städa till gårdagens mellolåtar. Jag är verkligen sämst på att städa, har tänkt att jag ska göra det sen förra måndagen när jag var ledig... men näääe. Det är ju det tråkigaste som finns. Men idag måste jag!

Jag kör på samma grej som den riktiga mellon, jag ser alla 4 deltävlningarna i olika städer. Första såg jag hos Lisa i viken, andra i Stockholm och igår hos Emma i Norrköping. Nästa vecka blir det i Finspång hos Siri. Men vart ska jag se andra chansen? Igår i alla fall blev det massa mys hos Emma med Lina, Lisa & Carro. Massa godis, chips & B-läsk :D Fick även reda på att jag fått ännu en kärleksförklaring, den andra på mindre än 2 månader. Det är ju tråkigt att jag inte blir glad...men det finns bara en för mig som kan göra mig glad. Men nu känner jag mig dock mest ledsen & ignorerad...



Kunde inte somna inatt...låg vaken till halv 4. Jag vet varför, du vet varför.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0